Przypomnienie o obowiązku opłaty za miejsce pochówku
KOMUNIKAT ZARZĄDU PRZEDSIĘBIORSTWA USŁUG KOMUNALNYCH SP. Z O.O. W GRYFINIE JAKO ZARZĄDCY CMENTARZY KOMUNALNYCH NA TERENIE GMINY GRYFINO
Przypomina się o obowiązku uiszczenia opłaty za zachowanie istniejącego miejsca pochówku (grobu) na okres kolejnych 20 lat.
Zgodnie z UCHWAŁĄ NR XLIV/346/21 RADY MIEJSKIEJ W GRYFINIE z dnia 16 grudnia 2021 r. w sprawie ustalenia opłat za korzystanie z cmentarzy komunalnych i urządzeń komunalnych na terenie Gminy Gryfino, opłaty za udostępnienie miejsca do pochówku na okres 20 lat na cmentarzach komunalnych w Gryfinie, Chwarstnicy, Krzypnicy, Wełtyniu i Żabnicy wynoszą:
1. | grób ziemny dziecka do lat 12 | 168,75 zł |
2. | grób ziemny jednoosobowy | 337,50 zł |
3. | grób ziemny dwuosobowy | 675,00 zł |
4. | grób ziemny głębinowy dwuosobowy | 450,00 zł |
5. | grób ziemny głębinowy czteroosobowy | 900,00 zł |
6. | grób murowany jednoosobowy | 900,00 zł |
7. | grób murowany dwuosobowy | 1350,00 zł |
8. | grób murowany czteroosobowy | 2700,00 zł |
9. | grób ziemny urnowy | 337,50 zł |
10. | nisza w ścianie urnowej lub słupku urnowym | 750,00 zł |
Informacje o pozostałych opłatach za korzystanie z cmentarzy komunalnych i urządzeń cmentarnych na cmentarzach komunalnych znajdują się w treści ww. uchwały.
W przypadku nieuiszczenia opłaty, groby istniejące na cmentarzu ponad 20 lat mogą zostać zlikwidowane i wykorzystane do ponownego pochówku.
Opłatę należy uiścić na konto Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Gryfinie
nr 90 1090 1492 0000 0001 4710 8947,
w tytule należy podać imię i nazwisko osoby zmarłej, miejscowość cmentarza
oraz dane osoby wpłacającej, tj. nazwisko i imię oraz dokładny (aktualny) adres, na który po zaksięgowaniu wpłaty zostanie wysłana faktura.
Wszelkie informacje można uzyskać w Biurze Obsługi Cmentarzy Komunalnych, ul. Pomorska 1c w Gryfinie (na terenie cmentarza)
lub pod nr tel. 91 402 39 79, kom. 695 310 809.
Więcej informacji dotyczących zarządzania cmentarzami komunalnymi na terenie Gminy Gryfino tutaj.